Monday, February 26, 2007

Tuğba(bubblegun) o komik güneş gözlükleriyle mi geziyor evde yoksa çok merak ediyorum.

Undenied'ı nevizade'de gördük!!!Gerçekten fotoğraflarında olduğu kadar şirin..Ama bir türlü tanışma fırsatımız olmadı malesef.

Alternatip.com'un yakışıklı yöneticisi Orhan(godisnowhere)'ı jokerde yakaladık.Ama bir türlü yerinde durmuyordu.Bi o kızın masasında, bir diğerinde.Gerçekten tatlı çocuk.

Ezo(ezolastikbombastik) sanırım yeni sevgilisini tüm taksime göstermeye çalışıyor.Biz Patso'da yemek yerken 3 defa önümüzden geçtiler.

İpek(zerofeelings) ve İlke(meri keyt)'nin gece hayatı merakı bizi öldürüyor.Bir gecede dolaşmadıkları yer yok sanırım.İpek'in yanında birde çocuk varmış cumartesi günü, el ele görülmüşler.Cuma günü de başka bi çocukla çıkıyolardı peyote'den!Bence kendisi biraz çapkın.

Birde Ediz(e-this) var.O'nu İstanbul'da tanımayan varmı?Ne kadar ortamcı bir genç.

Duygu(duygusal) da gece hayatına başlamış.Punk sevgilisiyle Indigo'da gördük onu.Saçlarını siyaha boyamış.Yarın yine sarı yapmasın?Yoksa perukmu?Bilemiyoruz.

"Şimdilik" biraz masum dedikodu yapıyoruz.Kimsenin zarar görmemesi için.Daha duymadıklarınız var ama eminiz öğrenince şok olacaksınız!

Keep watching us gossip lovers;)

12 comments:

Anonymous said...

tipden kim var burda :D

miranda said...

Dünya tip olsun.

DTO!!

Anonymous said...

daha çok tipin ilgisini çekiyor sanırım
ama alakasız isimlerde var
taksim işte

Anonymous said...

peruk şekerim.

Anonymous said...

evet yakindanda cok tatlidir undenied..

Anonymous said...

oooh şok edin bizi hayvanlar

Anonymous said...

ay bu ezoo hep bölee azobastikbastik mi ne o dimi bu

ilke said...

ezolastikbombastik.

Anonymous said...

ezo ünlü oldun ahhha

Anonymous said...

aman nesinide gösteriyosaaa yakışıklı olsaa bariii

Anonymous said...

evet evet gözlüklerimi çok seviyorum heha *o_O* =)

Anonymous said...

tuğbaya yakışıyo o gözlükler ama söyliim=)