Friday, February 23, 2007

Bir cuma gecesine daha girmiş bulunuyoruz. Acaba yarın kim, kiminle, nerede, ne yapıyor olacak? Yarın gece kimler kendinden söz ettirmeyi başaracak?

Biz olmasak çok sıkılırdınız biliyoruz.

~gg.

4 comments:

Anonymous said...

i always feel like somebody's watching me!

Anonymous said...

siz onu bırakın bana yasinden haber verin.

ilke said...

yasini özellikle takip ettiriyoruz için rahat olsun ;)

miranda said...

yoğun ilginizden dolayı daha fazla yasin haberiyle karşınızda olmayı planlıyoruz.