Tuesday, February 20, 2007

Haftaiçi akşamın erken saatlerinde bile Taksim'de hayat son hızla devam ediyor.

Serra(pipistrella), okul çıkışından sonra Taksim'de bir eczaneden çıkıyormuş. Acaba Tarlabaşı'na inmeye korktuğu için eczane mi takılıyor?

En sevdiğiniz organizatörünüz Soner(acme), askere gidiyor.

Yiğit(bmxstar), İnan(bmt) ve İlke(meri keyt) İstiklal'de yürürken görülmüşler. Artık bu üçlünün yapışık olduğundan şüphelenmeye başladım. Yoksa bilmediğimiz birşey mi var?

Can, bugün yeni kız arkadaşıyla Cevahir'deymiş. Durun bir dakika.. Eski sevgilisinden daha 2 gün önce ayrılmamış mıydı?


keep watchin us.
~gg.

5 comments:

Anonymous said...

ilke hakkında bilmediğim hiçbişi kalmasın istiyorum. ay hart ilke!

Anonymous said...

gel canım ben anlatayım sana

Anonymous said...

evet korkuyorum ne var?

Anonymous said...

yiitinkinin ne ilkeye ne de başkasına yeteceğini sanmam, hahayyyyyt

inan ayrı tabee o yuzdenn beraberrdirlerr

Anonymous said...

THREESOME YAPIORUZ BİZ İLKE İNAN BEN....


AHAHA ÇOK SEVDİM AMA BEN BU APTELLARIN YAPTI ŞEYİ AHSUA