Monday, February 19, 2007

dedikodu?

Cumartesi gecesi fazla alkol alan 3 kız bunu yapmaya karar verdiler. Artık her gün gördükleri ve duydukları şeyleri içlerinde tutamıyorlardı. Aslında gayet zararsızlar. Sadece dünyadaki en eğlenceli şeyin dedikodu olduğunu biliyorlar.

Bunu neden yapıyoruz? Çünkü başta inanmasanız bile okumadan duramayacaksınız. Çünkü sizi ilgilendiren herşey bizi de ilgilendiriyor. Ve dedikoduyu çok seviyoruzzz!!!

Meraktan öldüğünüzü biliyoruz ve siz nerdeyseniz biz ordayız.

1 comment:

Anonymous said...

oiiii süpersiniz de
sadece bir kaçını tanıyorum sanırım burdaki isimlerden.