Tuesday, February 27, 2007

Alternatip'i seviyoruz

Alternatip'te topicimizi açan Kartal(dalga geçiyorum hayatla)'a çok teşekkür ediyoruz. Ve ilginiz için sizlere de. Dedikodularınızı heyecanla bekliyoruz. Mail'leriniz cevapsız kalmayacak.

Ekşisözlük, Sosyomat ve 80630, sıra sizde :)

Ayrıca haftasonu ekşisözlük'ün en sevilen yazarlarından samatya'yı Nevizade'de çılgın atarken gördüğümüzü de belirtmeden geçemeyeceğiz.


keep watching us.
~gg.

9 comments:

Anonymous said...

bizde sizi sevdik,hadi bakalım.

Anonymous said...

Ekşi Sözlük bitişik değil ayrı yazılır.

Anonymous said...

her ne zıkkımsa. karışmayın adama da yiyişsin..

Anonymous said...

Ayrıca, aynı gece içerisinde Samatya'nın Peyote suların aktığı ve Fin hanımların yoğun ilgisine maruz kaldığı da gözlerden kaçmadı.

Anonymous said...

size hicbir sey demiyorum.

Anonymous said...

cok nefis bi site yapmissiniz. kutluyorum sizi. ayrica dürtüşmek için numeyro mu aliyoruz? skdfjhsdf

Anonymous said...

vay vay vay

Anonymous said...

sevdim ben burayı ahah

ilke said...

gossiplovers bize dedikodularınızı göndermek için sağ taraftaki maili kullanabilirsiniz.

luv ya ;)