Monday, February 19, 2007

-17.02.07 Günü Dogzstar'ın tuvaletine önce Ezgi girdi.Ezgi çıkmadan 2dk sonra Olgun'u girerken gördüm.Yani kötü niyetli olmak istemem ama neler yaptılar çok merak ediyorum.



-alex(manmade dreams)
, bir denizci
joker bir liman
kızlar birer gemi
sağ yanında biri varken sol yanındakine yavşamasa olmaz dimiii..



-Gökay(jellygoose), Yasin(skitzo pony), Rauf(stop-eject) ve Begüm(yetisbegum) 17.02.07 cumartesi gecesi Peyote'de görüldüler. Gökay ve Yasin'in tarzını gerçekten çok beğeniyoruz.

Yasin, alt katta kalabalıkta çaktırmadan seni ellediğimi itiraf etmek istiyorum. AMA ÇOK DAYANILMAZSIN!! Ve o gözlüklerine dikkat et, her an çalabilirim.

6 comments:

Anonymous said...

alex benim olacak.

Anonymous said...

big lovely googles. yasin. kuul.

Anonymous said...

omg yasin is sooooooo stylish.

Anonymous said...

yasin iyi hoş da bana zamanında ard arda milyon tane resim gönderip "görünüşüm çok iyi de kişiliğim için aynını söyleyemem" demesi kendisini dilimize düşürmüştür. gökay da karanlıkta beğenilebilir ancak.

Anonymous said...

ben gökaya aşığım. gerçekten.

Anonymous said...

hepimiz alex'iz.