gossip, gossip, gossip.
yüzyılın sorusu. bence minimum 3.
ben sormuştum bunu ona oda uğraşmıyorum onlar öyle demişti.. yorumsuz bırakıyorum.. öyle onlar.
hahahah süpermiş bu. oh yes anonim.
bizim minusone'ın ablası da .net ortamlarına akmış baksanıza
bence postiş takıo
"yakın zaman da" daki "da" bitişik yazılır "zaman"a.
meri keyt aaazı bu sen bilmessin
ey polat.gereksiz misin?
homur homur mhomur.. ayrıca css/lovefoxxx clone'larını buradan kınıyoruz, ben hayrullah.
hayrulah ve polatı kınıyor ve konuyu saptırmamanızı diliyoruz....bence 4.
arkadaşlar hayallerinizi yıkmak istemem ama bu arkadaş krepe yapıp saç spreyi kullanıyodur bu da 15 dakkayı geçmez, ama illa astronomik rakamlar istiyosak sprey miktarını araştırabilirsiniz ahah.
doğru cevap 2 olucak.siz zahmet etmeyin düşünmeye diye belirtiyim dedim.
lovefoxx olsam intihar etmiştim.Polat.
konuyla alakasız ya da hakaret/küfür içeren commentler silinecektir. ve hatta siliniyor da.polat'a da intihar etmesini tavsiye ediyoruz.
noldu raatsızmı oldunuz? yaptıınız şey çok mu farklı? tey teyy.
meri keyt olarak sidik yetiştiremeyen genç bağyan mirandaya dönüştü ve bütün postları uçurdu!! WOAH !
küfür yok, birbirinizi sevin. commenti silmek zorunda kalmayız sevgi dolu yorumlar atarsanız.
Anonymous said... meri keyt olarak sidik yetiştiremeyen genç bağyan mirandaya dönüştü ve bütün postları uçurdu!! WOAH ! bu dogruysa isler karisicak
ahahah evet evet ben yapıyorum bloğu.
Post a Comment
23 comments:
yüzyılın sorusu. bence minimum 3.
ben sormuştum bunu ona oda uğraşmıyorum onlar öyle demişti.. yorumsuz bırakıyorum.. öyle onlar.
hahahah süpermiş bu. oh yes anonim.
bizim minusone'ın ablası da .net ortamlarına akmış baksanıza
bence postiş takıo
"yakın zaman da" daki "da" bitişik yazılır "zaman"a.
meri keyt aaazı bu sen bilmessin
ey polat.
gereksiz misin?
homur homur mhomur..
ayrıca css/lovefoxxx clone'larını buradan kınıyoruz, ben hayrullah.
hayrulah ve polatı kınıyor ve konuyu saptırmamanızı diliyoruz.
...bence 4.
arkadaşlar hayallerinizi yıkmak istemem ama bu arkadaş krepe yapıp saç spreyi kullanıyodur bu da 15 dakkayı geçmez, ama illa astronomik rakamlar istiyosak sprey miktarını araştırabilirsiniz ahah.
doğru cevap 2 olucak.
siz zahmet etmeyin düşünmeye diye belirtiyim dedim.
lovefoxx olsam intihar etmiştim.
Polat.
konuyla alakasız ya da hakaret/küfür içeren commentler silinecektir. ve hatta siliniyor da.
polat'a da intihar etmesini tavsiye ediyoruz.
noldu raatsızmı oldunuz? yaptıınız şey çok mu farklı? tey teyy.
meri keyt olarak sidik yetiştiremeyen genç bağyan mirandaya dönüştü ve bütün postları uçurdu!! WOAH !
küfür yok, birbirinizi sevin. commenti silmek zorunda kalmayız sevgi dolu yorumlar atarsanız.
Anonymous said...
meri keyt olarak sidik yetiştiremeyen genç bağyan mirandaya dönüştü ve bütün postları uçurdu!! WOAH !
bu dogruysa isler karisicak
ahahah evet evet ben yapıyorum bloğu.
Post a Comment