Thursday, March 1, 2007

Quiz?

Hiç bir sınıfa sokamadığımız zarif genç kızımız Pipistrella sizce saçlarını kabartmak için kaç saat uğraşıyor?

23 comments:

Anonymous said...

yüzyılın sorusu. bence minimum 3.

Anonymous said...

ben sormuştum bunu ona oda uğraşmıyorum onlar öyle demişti.. yorumsuz bırakıyorum.. öyle onlar.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

hahahah süpermiş bu. oh yes anonim.

Anonymous said...

bizim minusone'ın ablası da .net ortamlarına akmış baksanıza

Anonymous said...

bence postiş takıo

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

"yakın zaman da" daki "da" bitişik yazılır "zaman"a.

Anonymous said...

meri keyt aaazı bu sen bilmessin

Anonymous said...

ey polat.
gereksiz misin?

Anonymous said...

homur homur mhomur..
ayrıca css/lovefoxxx clone'larını buradan kınıyoruz, ben hayrullah.

ilke said...

hayrulah ve polatı kınıyor ve konuyu saptırmamanızı diliyoruz.




...bence 4.

Anonymous said...

arkadaşlar hayallerinizi yıkmak istemem ama bu arkadaş krepe yapıp saç spreyi kullanıyodur bu da 15 dakkayı geçmez, ama illa astronomik rakamlar istiyosak sprey miktarını araştırabilirsiniz ahah.

Anonymous said...

doğru cevap 2 olucak.
siz zahmet etmeyin düşünmeye diye belirtiyim dedim.

Anonymous said...

lovefoxx olsam intihar etmiştim.

Polat.

miranda said...

konuyla alakasız ya da hakaret/küfür içeren commentler silinecektir. ve hatta siliniyor da.

polat'a da intihar etmesini tavsiye ediyoruz.

Anonymous said...

noldu raatsızmı oldunuz? yaptıınız şey çok mu farklı? tey teyy.

Anonymous said...

meri keyt olarak sidik yetiştiremeyen genç bağyan mirandaya dönüştü ve bütün postları uçurdu!! WOAH !

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
miranda said...

küfür yok, birbirinizi sevin. commenti silmek zorunda kalmayız sevgi dolu yorumlar atarsanız.

Anonymous said...

Anonymous said...

meri keyt olarak sidik yetiştiremeyen genç bağyan mirandaya dönüştü ve bütün postları uçurdu!! WOAH !

bu dogruysa isler karisicak

Anonymous said...

ahahah evet evet ben yapıyorum bloğu.