Gördüğümüz kadarıyla hakkımızda tahminleriniz son hızıyla devam ediyor. Malesef, alakasız tahminlerde bulunuyorsunuz. Hiç bir zaman bizim kim olduğumuzu bilemeyeceksiniz. Eğer kimliğimizin ortaya çıkmayacağından emin olmasaydık, zaten böyle bir işe kalkışmazdık. Ayrıca bu kadar emek ve zaman harcadığımız bir işin başkalarına mal edilmesine asla izin vermeyeceğiz.
Açıklığa kavuşturmak istediğimiz ikinci konu ise şu: Biz burada bar bar, sokak sokak gezip yazmıyoruz hiçbirşeyi. Zaten 3 kişi bunu başarabilmemiz mümkün değil. Değişik çevrelerden değişik insanların bize ilettiklerini ve gelen mail'leri dikkate alarak yazıyoruz hepsini. Eğer hakkınızda yazılmışsa, önce çevrenizdeki insanları ve bunu bize kimin mail atmış olabileceğini sorgulayın. Biz sadece insanlar arasında gezen fısıltıları ileten araçlar görevi görüyoruz.
Gossip girlzz; tepkiler, yorumlar, suçlamalar ve düşünülenler ne olursa olsun kaldığı yerden devam ediyor.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
22 comments:
evet arkadaşlar durum bu. blog'a farklı zamanlarda farklı internet kafelerden upload yapılıyor. bunu fark etmediniz mi? ne ip'si ayol:)))
82.168.22.234
bakaydın bi koç
adminlerde feci sıçtı altına yakalanınca
n'oluyo o numarayı oraya yazınca? :)
sıçtıgınızın resmi oluyo
googlemap'e bak bakalım nere
ay süpermiş. hahahahahah
ip hollandaya ait çıkıyor arkadaşım.
taksim'in son dedikoduları amsterdam'dan bizlere ulaşıyor demek ki eheh
http://johngushue.typepad.com/blog/images/gossip.jpg
bu resme son 30günde bakan sadece 3kişi var
3de neden se turkiyeli
89.145.199.216: 8080 anonymous proxy server Mar-04-2007, 23:27:59 Turkey
89.215.169.216: 8080 anonymous proxy server Mar-01-2007, 23:27:59 Turkey
88.145.299.216: 8080 anonymous proxy server Feb-27-2007, 23:27:59 Turkey
dikkatli olalım
SAUHDASUDHASDAS
vay be..nedense türkiye'denmiş.nedense?ha ha ha
blog yazarlarının ip'leriyle az önceki comment'te verilen ip'lerin alakasının olmaması beni gönülden yaraladı. duyarlı bi vatandaş olarak sölemek istedim.
sabah sabah seda sayan!
(f)
ekşisözlükten ;
"gerçekse komik, şakaysa trajikomik."
bunlar ilerde altın günlerinde ayşe teyzenin torunun ne kadarda büyüdüünden, evlencek yşa geldiinden de evde kaldıından falan bahsetçekler. sonunuz hayırlı diil dedikoducu ablalarım. diyorum size.
anonim, alıntı yapcaksan adam gibi yap.
"gerçekse komik değil, şakaysa trajikomik."
bana gavur diye müslüman olsa..
elhamdürüllah müslümanız, dinime laf edenin gözünü oyarım.
emeğine sağlık +rep
çok çılgın bi dedikodum var
mail attım yazmazsanız kalbim kırılır. duyarlı ve duygusal bi insan olduğum için.
TABULAR YIKILIOR
bildiklerimi anlatsam bura yıkılır!
Post a Comment