Monday, March 5, 2007

Gördüğümüz kadarıyla hakkımızda tahminleriniz son hızıyla devam ediyor. Malesef, alakasız tahminlerde bulunuyorsunuz. Hiç bir zaman bizim kim olduğumuzu bilemeyeceksiniz. Eğer kimliğimizin ortaya çıkmayacağından emin olmasaydık, zaten böyle bir işe kalkışmazdık. Ayrıca bu kadar emek ve zaman harcadığımız bir işin başkalarına mal edilmesine asla izin vermeyeceğiz.

Açıklığa kavuşturmak istediğimiz ikinci konu ise şu: Biz burada bar bar, sokak sokak gezip yazmıyoruz hiçbirşeyi. Zaten 3 kişi bunu başarabilmemiz mümkün değil. Değişik çevrelerden değişik insanların bize ilettiklerini ve gelen mail'leri dikkate alarak yazıyoruz hepsini. Eğer hakkınızda yazılmışsa, önce çevrenizdeki insanları ve bunu bize kimin mail atmış olabileceğini sorgulayın. Biz sadece insanlar arasında gezen fısıltıları ileten araçlar görevi görüyoruz.

Gossip girlzz; tepkiler, yorumlar, suçlamalar ve düşünülenler ne olursa olsun kaldığı yerden devam ediyor.

22 comments:

Anonymous said...

evet arkadaşlar durum bu. blog'a farklı zamanlarda farklı internet kafelerden upload yapılıyor. bunu fark etmediniz mi? ne ip'si ayol:)))

Anonymous said...

82.168.22.234
bakaydın bi koç
adminlerde feci sıçtı altına yakalanınca

ilke said...

n'oluyo o numarayı oraya yazınca? :)

Anonymous said...

sıçtıgınızın resmi oluyo

googlemap'e bak bakalım nere

Anonymous said...

ay süpermiş. hahahahahah

Anonymous said...

ip hollandaya ait çıkıyor arkadaşım.

Anonymous said...

taksim'in son dedikoduları amsterdam'dan bizlere ulaşıyor demek ki eheh

Anonymous said...

http://johngushue.typepad.com/blog/images/gossip.jpg
bu resme son 30günde bakan sadece 3kişi var
3de neden se turkiyeli

89.145.199.216: 8080 anonymous proxy server Mar-04-2007, 23:27:59 Turkey

89.215.169.216: 8080 anonymous proxy server Mar-01-2007, 23:27:59 Turkey
88.145.299.216: 8080 anonymous proxy server Feb-27-2007, 23:27:59 Turkey

dikkatli olalım

Anonymous said...

SAUHDASUDHASDAS

Anonymous said...

vay be..nedense türkiye'denmiş.nedense?ha ha ha

Anonymous said...

blog yazarlarının ip'leriyle az önceki comment'te verilen ip'lerin alakasının olmaması beni gönülden yaraladı. duyarlı bi vatandaş olarak sölemek istedim.

Anonymous said...

sabah sabah seda sayan!

Anonymous said...

(f)

Anonymous said...

ekşisözlükten ;

"gerçekse komik, şakaysa trajikomik."

Anonymous said...

bunlar ilerde altın günlerinde ayşe teyzenin torunun ne kadarda büyüdüünden, evlencek yşa geldiinden de evde kaldıından falan bahsetçekler. sonunuz hayırlı diil dedikoducu ablalarım. diyorum size.

Anonymous said...

anonim, alıntı yapcaksan adam gibi yap.
"gerçekse komik değil, şakaysa trajikomik."

Anonymous said...

bana gavur diye müslüman olsa..

Anonymous said...

elhamdürüllah müslümanız, dinime laf edenin gözünü oyarım.

Anonymous said...

emeğine sağlık +rep

Anonymous said...

çok çılgın bi dedikodum var
mail attım yazmazsanız kalbim kırılır. duyarlı ve duygusal bi insan olduğum için.

Anonymous said...

TABULAR YIKILIOR

Anonymous said...

bildiklerimi anlatsam bura yıkılır!