Saturday, April 7, 2007

Taksim'den son dedikodularla karşınızdayız hemde sıcağı sıcağına.Şuan Dirty gerçekten çok çılgın.Ve içerisi çok havasız,öleceğiz galiba..
Gecenin ilk saatlerinde Top Friendimiz Bmxstar ve Bmt İnan'ı Joker'de gördük.Sonra kayboluverdiler.Buarada Joker'de gerçekten çok güzel şarkılar çalıyor.
Ersin,İpek ve Blondie Melis Dirtydeler ve dans ediyorlar aman tanrım.İlke'yi uzun zamandır görmüyoruz.Çok yakın arkadaşının yerini Melis mi aldı yoksa?
Dirty'de gözümüze Killroy Yağız ,retro Burak ve bir sürü belçikalı çocuk çarpıyor.Bu gece gerçekten kalabalık..

Ayrıca elimize gelen bir mail'e göre İpek ve İlke, Boy Kill Boy konserinin görüntülerini gösteren MTV Türkiye News te görülmüşler!Kızlar,vay be.

11 comments:

Anonymous said...

dörtinin götüne koyim sıcacık evim var lan benim cmt gecesi evde bira keyfi yapıyorum ahahahah bmt inanla beraber

Anonymous said...

mtv news olayını ben bile bilmiodum sizden öğrendim. afferim kızlar. benim kendi hakkımda bildiklerimden daha çok şey biliosunuz valla.

Anonymous said...

canım anonymous,kelime hazinen sadece küfürlerden mi oluşuyor desem,bişilerin altında ezilmişşin mi desem bilemedim.winampla da aranızda özel bir bağ var sanırım,ama bence yenilikleri takip etmelisin.
çok öpüyorum seni ve kimliğini bulmanı diliyorum yakın zamanda.

Anonymous said...

allah allah dedikodu sitesinde kavga var

miranda said...

sevgili dedikoducu kızlar ve çocuklar, lütfen konuyla alakasız yorumlarınızı ve küfürlerinizi başka yerlere saklayın. sadece post ile ilgili yorumlarınızı yollarsanız hepimiz daha mutlu olacağız.

Anonymous said...

miranda senin kalbin temizzzz ahah

miranda said...

çok temiz kalpliyim gerçekten yiğitciğim. o kadar iyi niyetliyim ki, bir bilsen.

Anonymous said...

HEP AYNI ISIMLER YAZIOSUNUZ KILLANMAMAK MUMKUN DEIL NOT BEN BMT INANIM HIUDSAHSDUFUISDH

Anonymous said...

abi izmirli kızlar yapıo bu işi yani millet salak diil

Anonymous said...

ben yapıyorum siteyi.ipeği artık sevmiyorum,ona laflar hazırladım.bu site üstünden atıyorum lafları.

Anonymous said...

ben egemene laflar hazırlıcaktım yine unuttum lan