Kerem neden 3 aydır aynı şeyleri giyiyor çok merak ediyoruz.Tamam güzel giyiniyor, siyah vücut hatlarını mükemmel gösteriyor ama başka birşey giyinse tanıyamıycaz gerçekten ya da parası falan mı yok anlamadım.Kendine bişeyler al Kerem!
KEREMİ GAYET YAKINDAN TANIRMIŞ. HA HA HA 88 Lİ OROSPU COCUĞUNUN TEKİ ZATEN O YÜZDEN KOLUNU BACAĞINI RAHATCA KIRMIŞLAR HAHAHAHAAHAAHAHA ORTAM YAPMAK İÇİN VERDİĞİN TAVİZLER SIRASINDA TANIŞMIŞSINDIR MUTLAKA İPEKCİĞİM. YANLARDANDA CAN SİMİDİ GİBİ TAŞIRMIŞSIN YAĞLARI BİRAZ KİLO VER.
bmx star yiğit saçlarını kestirmiş götüme benzemiş. bunu yazın biyere fakat bu keremin bi ibne olduğu gerçeğini değiştirmez sanırım. kıro istanbul tineyç takımının televole ambiyansıyla kendini bişi sanmasına gıcık oluyorum. ne yani peyotede kendini birine elletmek bi davaysa yaşasın ipek!
CADDEDE GEÇEN GÜN HAYATIMDA İLK DEFA İPEİ GÖRDÜM AMA GÖRDÜME PİŞMAN OLDUM ABİ RESMLERDE BEBK GİBİ DURUYO AMA O NE KALÇA YA BİLDİİN ŞİŞKO AYILARA BENZİYO YANİ SOKAA FLAN ÇIKMASIN BİSÜRE YAZIN BİKİNİ FLANDA GİYEMEZ O KIZ ANNESİ ASTARDAN Bİ ÇUVAL DİKTİRSİN BENCE
17 comments:
kerem kim çok merak ediyorum kızlar.
hahah ben kerem'i yakından tanırım sevgili fake'im. rahat ol sen.
ipek senin bu siteyle baglantını %100 ogreneyim sacini maviye boyayacam.
kendi kendine tavan yaptırmaya çalışan genç kızlarımız dikkat çekmek ve ilgi toplamak istiyorsanız GÖTÜNÜZÜ AÇIN soka öle çıkın
ayıp ya insanın ağrına gider.
bu dediokdu deil
terbiyesizlik yani
KEREMİ GAYET YAKINDAN TANIRMIŞ. HA HA HA 88 Lİ OROSPU COCUĞUNUN TEKİ ZATEN O YÜZDEN KOLUNU BACAĞINI RAHATCA KIRMIŞLAR HAHAHAHAAHAAHAHA
ORTAM YAPMAK İÇİN VERDİĞİN TAVİZLER SIRASINDA TANIŞMIŞSINDIR MUTLAKA İPEKCİĞİM.
YANLARDANDA CAN SİMİDİ GİBİ TAŞIRMIŞSIN YAĞLARI BİRAZ KİLO VER.
POAEHUAHEUAHUEHUAHEUEA ANANI SİKİM ORAYA BMXSTAR YAZICAINA ANANIN ADINI YAZ GÖTOLANI
ŞU SİKTİM SİTESİNİ KİM YAPIOSSADA ÖLSÜN GEBERSİN AQ ANNESİNE ARABA ÇARPSIN KURŞUNLARA GELSİN
PEYOTENİN KAPISINDA TARTAKLANAN KAHPE KİM ACABA ?
GOSSIP GOSSIP GOSSIP !
AY KİMİ TARTAKLAMIŞLAR
ahahahahahahah
bmx star yiğit saçlarını kestirmiş götüme benzemiş. bunu yazın biyere fakat bu keremin bi ibne olduğu gerçeğini değiştirmez sanırım.
kıro istanbul tineyç takımının televole ambiyansıyla kendini bişi sanmasına gıcık oluyorum. ne yani peyotede kendini birine elletmek bi davaysa yaşasın ipek!
CADDEDE GEÇEN GÜN HAYATIMDA İLK DEFA İPEİ GÖRDÜM AMA GÖRDÜME PİŞMAN OLDUM ABİ RESMLERDE BEBK GİBİ DURUYO AMA O NE KALÇA YA BİLDİİN ŞİŞKO AYILARA BENZİYO YANİ SOKAA FLAN ÇIKMASIN BİSÜRE YAZIN BİKİNİ FLANDA GİYEMEZ O KIZ ANNESİ ASTARDAN Bİ ÇUVAL DİKTİRSİN BENCE
SİZİ KESMEYE GELİYORUZ KILSIZLAR
yakında taksim ortamında kesilmedik hatun KALMAYACAK!
o kızın can simidi var belinde(zirofilinks)
şişko ipek
çirkin ipek
kendini bibok zanneden ama bok kadar bile deeri olmayan ipek
Post a Comment