Bugün aldığımız bir habere göre Dirty'nin girişi artık paralı olacak ve kapıya rahatsızlık verebilecek insanları almamakla görevli biri konacakmış. Paralı olmasına bir diyeceğimiz yok ama o kapıya konulacak birisinin Şafak olacağına dair aldığımız duyumlar bizi çok güldürdü. Bu ne yaman çelişki demeden geçemiyoruz.
Sevgi ve dedikodu dolu günler geçirmeniz dileğiyle ;)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
şafak mı?omg.
gene çıktı bu site.
bu cuma cumartesi dikkatli dawranmak lazm.
şafak'ı tanıdığınızı hiç sanmıyorum :)
Post a Comment