Wednesday, April 4, 2007

Bugün aldığımız bir habere göre Dirty'nin girişi artık paralı olacak ve kapıya rahatsızlık verebilecek insanları almamakla görevli biri konacakmış. Paralı olmasına bir diyeceğimiz yok ama o kapıya konulacak birisinin Şafak olacağına dair aldığımız duyumlar bizi çok güldürdü. Bu ne yaman çelişki demeden geçemiyoruz.

Sevgi ve dedikodu dolu günler geçirmeniz dileğiyle ;)

3 comments:

Anonymous said...

şafak mı?omg.

Anonymous said...

gene çıktı bu site.
bu cuma cumartesi dikkatli dawranmak lazm.

perfect drug said...

şafak'ı tanıdığınızı hiç sanmıyorum :)