Alex(manmade dreams),Bahti(crackpot) ve Ika Joker'delermiş..Alex'i memleketine gitti diye biliyorduk ama, adını bilmediğimiz hoş bir bayanla eğleniyorlarmış.
Aynı odada Eda(purity) ve Begüm(stars will cry) de yakalanmış.Eda'nın uzun bir zamandan sonra ilk kez Joker'de olduğunu duyduk.
Orçun(cricket),İlke(meri keyt), İpek(zerofeelings) ve garip saçlı bir çocuk arka tarafta aynı masada oturuyorlarmış.İlke'yi daha sonra Peyote'de bir İngilizle dans ederken gördük.İlginçtir bu hafta yanında Yiğit(bmxstar) ile İnan(bmt) yoktu.Bu boşluğu kendisi çapkınlık yaparak değerlendirmek istedi sanıyoruz.
Gencer(noi)'i de uzun bi aradan sonra gay arkadaşı Utkuyla Peyote'de çılgın atarken gördük.Bu arada son zamanlarda Peyote'deki gay olma trendinin nerden çıktığını anlayamadık.Umarız bu moda yakında geçer bütün tatlı çocukları gaylere kaptırmak istemeyiz..
Volkan mezun oluyor!!!1998 girişli Joker'in sevilen işletmecisi Volkan'ı 9 sene sonunda mezun olabildiği için gönülden kutluyoruz.
Sakin konserinde Buğçe(cute little dead girl), Caspell, Gökay(jellygoose) ve Begüm(yetişbegüm)'ü gördük.
Burak Unique'te etrafında kızlarla dans ediyordu.Unique son birkaç haftadır gece hayatına hızlı bir giriş yaptı..
S'nek tv'nin sevilen sunucuları Ekin ve İzzet Peyote'de gözümüze çarptılar.Ekin'in her hafta başkasıyla görüldüğünü de fark etmedik değil.
Bunlar sadece cumartesi gününün hazırlıklarıydı.Acaba bu gece nelerle karşılaşacağız.
Keep watching us.
~gg.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
13 comments:
meri keyti merdivende boş boş aşağıya bakarken gördüm bende bi ara sanırım sizi bulmaya çalışıyordu.
haydi bu gece peyote'de one night stand heyecanını hep birlikte yaşayalım!!!
kim oldugunuzu bilioruz gençler
ip adresleri saklanmaz.
kimmiş bunlar? söylesene çok merak ettim.
birisi 3 kardeş çengelköy'de otuoror.sarışın.
dierleride mercek altında.
woah! gerçekten çok açık ve net tarifler bunlar dostum.
ingiliz değil canım isveçliydi adam.
uashdas
melis işte
meri keyt & zerofeelings... bir üçüncü yok... sadece hedef şaşırtma...
bir dost
paparazi demek..
hmm..
komik değilsiniz, ilginç değilsiniz. ne olduğunuzu siz biliyorsunuz.
sıyırmışsınız lan siz aahahus
cricket orçun hakkında iyi şeyler duymuyorum ya ben.esini aldatıyomuş flan.
Post a Comment